Psykbryt delux!!
:gnissla
Jag har kört konbanan 10 gånger kanske, varje gång har det varit en lågfart och högfarts banan jag kört. Hållt på ca en timme varje gång.
Totalt sett under alla dessa gånger har jag kanske vält 1 jävla kona på högfartsbanan. Dvs, den banan är lekande lätt.
UTOM IDAG!!
Efter katastofen och psykbrytet i söndags (som ju gjorde att jag bokade av uppkörningen :P) så ville jag köra konbanan på körlektionen idag.
Sagt och gjort.
Deras hojar är skit. Men lågfartsbanan som jag hade problem med i söndags den klarade jag på 2:a försöket. Lätta lågfartsbanan klarade jag första försöket.
Hmm
Högfartsbanan då.
Ja...
Låt säga att jag aldrig någonsin sparkat omkull så många koner förr B-)
Största problemet där är nog bara att jag måste hålla humöret under kontroll - gör jag bara det gick det lika bra som vanligt B-)
Nu är då den stora frågan, köra upp med z:n för 1500 kr, eller köra upp med deras skit Bmw och betala 3000 kr? (tror jag det är)
Fördel z:an
Jag klarar högfarten utmärkt på den
Jag klarar trafiken bra
den är jäkligt bekväm
Billigare
Nackdel:
Den är högre/tyngre på lågfarten
Ev skitsvår på lågfarten om jag får den svåra banan.
Fördel BMW:
den är låg
jag kan lågfartsbanan
Nackdel bmw
obekväm
jobbigt gasreglage
kostar massor
ev längre väntetid för uppkörning
Ska bestämma mig imorgon efter att vi kört konbanan med z:an är det tänkt...
BMW 650GS

eller en
z1000

Vad säger ni!?
Jag har kört konbanan 10 gånger kanske, varje gång har det varit en lågfart och högfarts banan jag kört. Hållt på ca en timme varje gång.
Totalt sett under alla dessa gånger har jag kanske vält 1 jävla kona på högfartsbanan. Dvs, den banan är lekande lätt.
UTOM IDAG!!
Efter katastofen och psykbrytet i söndags (som ju gjorde att jag bokade av uppkörningen :P) så ville jag köra konbanan på körlektionen idag.
Sagt och gjort.
Deras hojar är skit. Men lågfartsbanan som jag hade problem med i söndags den klarade jag på 2:a försöket. Lätta lågfartsbanan klarade jag första försöket.
Hmm
Högfartsbanan då.
Ja...
Låt säga att jag aldrig någonsin sparkat omkull så många koner förr B-)
Största problemet där är nog bara att jag måste hålla humöret under kontroll - gör jag bara det gick det lika bra som vanligt B-)
Nu är då den stora frågan, köra upp med z:n för 1500 kr, eller köra upp med deras skit Bmw och betala 3000 kr? (tror jag det är)
Fördel z:an
Jag klarar högfarten utmärkt på den
Jag klarar trafiken bra
den är jäkligt bekväm
Billigare
Nackdel:
Den är högre/tyngre på lågfarten
Ev skitsvår på lågfarten om jag får den svåra banan.
Fördel BMW:
den är låg
jag kan lågfartsbanan
Nackdel bmw
obekväm
jobbigt gasreglage
kostar massor
ev längre väntetid för uppkörning
Ska bestämma mig imorgon efter att vi kört konbanan med z:an är det tänkt...
BMW 650GS

eller en
z1000

Vad säger ni!?
Kommentarer
Trackback