z:an
Ja.. idag skulle jag då bestämma mig hur jag ska göra med uppkörningen..
Men jag vet tusan inte :O
Tror jag kommit på hur jag ska lära mig svåra konbanan med z:an, men det kräver ju en del träning till.
Ska jag vänta, eller ska jag ringa drive in och säga att jag tar deras hoj och då säkerligen kan köra upp nästa vecka?
Blir tidigare - men dyrare...
Eller ska jag träna lite till med z:an och sen hoppas på att jag får den lätta lågfartsbanan på uppkörningen? (den kan jag utan problem)
Vågar man chansa?
Helst kör jag upp med z:an - för både högfartsbanan och trafiken är så mycket lättare med den.
Men klarar jag inte lågfartsbanan så får jag inte ens visa högfart och trafik.........
Bäst hade varit om jag kunde köra upp som privatist - men under tider då drive in också har uppkörningar.
Och så göra en överrenskommelse med dem att jag betalar dem lite för att få lov att låna hojen till lågfarten... :D
Tror ni de går med på det? B-)
Men jag vet tusan inte :O
Tror jag kommit på hur jag ska lära mig svåra konbanan med z:an, men det kräver ju en del träning till.
Ska jag vänta, eller ska jag ringa drive in och säga att jag tar deras hoj och då säkerligen kan köra upp nästa vecka?
Blir tidigare - men dyrare...
Eller ska jag träna lite till med z:an och sen hoppas på att jag får den lätta lågfartsbanan på uppkörningen? (den kan jag utan problem)
Vågar man chansa?
Helst kör jag upp med z:an - för både högfartsbanan och trafiken är så mycket lättare med den.
Men klarar jag inte lågfartsbanan så får jag inte ens visa högfart och trafik.........
Bäst hade varit om jag kunde köra upp som privatist - men under tider då drive in också har uppkörningar.
Och så göra en överrenskommelse med dem att jag betalar dem lite för att få lov att låna hojen till lågfarten... :D
Tror ni de går med på det? B-)
Kommentarer
Trackback